• Wpisów: 20
  • Średnio co: 49 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 19:48
  • Licznik odwiedzin: 3 062 / 1033 dni
 
malinowa1230
 
Wpis ten powstaje, ze względu przerażającej ilości dziewczyn stosujące diety "1000 kcal" albo głodówki. Ej słuchajcie! Chcecie świetne wyrzeźbione ciało, a skąd macie mieć siłę żeby je wyćwiczyć? Stosujecie dietę, okej. Ale nie znam człowieka, który by wytrwał w tej głodówce... Przyjdzie moment, że "pęknięcie" i zjecie, a efekt będzie 2x gorszy. Efekt jojo, obwisłe ciało, złe samopoczucie, brak zadowolenia z siebie, brak siły. Naprawdę tak chcecie spędzić resztę swojego życia?


a7c8b68c3e9bb8fc508690b239a63a54.jpg


Zobacz ile naprawdę powinnaś zjadać i wcale od tego nie umrzesz, nie zawali się pod Tobą krzesło, ani nie utkniesz w futrynie. Łap za kalkulator i zacznij liczyć!
PPM/dobę (kcal) = 665,09 + (9,56 x masa ciała w kg) + (1,85 + wzrost w cm) - (4.67 x wiek w latach)
Mało? Spokojnie na tym nie koniec! Ćwiczysz, biegasz, albo chodzisz na basen? To lepiej dla Ciebie!
Niska aktywność fizyczna : 1,4-1,69
Średnia aktywność fizyczna : 1,7-1,99
Duża aktywność fizyczna : 2,0-2,4
Powiedzmy, że z PPM/ na dobę wyjdzie 1276 kcal teraz mnożysz to przez aktywność jaką wykonujesz (np.1276 x 1,7 = 2169 kcal! Dużo prawda? Wylicz sama i przekonaj się, że wcale nie musisz się głodzić, żeby być z siebie zadowolona ;)

haahaha-zla-kaloria-wisi-u-mnie-na-.jpg


*Informacje zaczerpnięte z książki "Przepis na sukces Ewy Chodakowskiej"

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego